dissabte, 18 d’octubre del 2008

"Hoy por Hoy" al Metropol


Ahir els estudiants de comunicació i els habitants de Tarragona i Camp en general vam tenir l’oportunitat de presenciar l’emissió en directe del programa "Hoy por Hoy", el magazine matinal de la Cadena SER. La veritat és que veure Carles Francino en acció va ser una veritable lliçó per tot el qui en aquella sala aspirava a ser periodista. D'ell només es pot dir que és genial. Locució impecable, interacció perfecta amb el públic, moderador ideal... . És increïble com pot estar al cas de tot, sense guions, fent gala d’una improvisació curosament calculada. El programa ha estat molt bé quant a contingut, amb uns bons tertulians, amb un bon periodista, amb informació, amb humor (de la mà de Juanma Ortega i més tard d'Andreu Buenafuente) i, fins i tot, amb actuació en directe d’Estopa. Com era d’esperar, el territori va tenir el seu espai en el programa amb un debat sobre l’energia nuclear i dues fotografies sonores de Tarragona. Molt parlar de Tarragona, de la Conca, etc. I molt parlar de la rivalitat Reus-Tarragona... Sort que va venir el Buenafuente i va defensar Reus amb humor i a recordar els seus inicis i els de Carles Francino a la ràdio d’aquesta ciutat, a més de demostrar que també aprecia a Tarragona. Jo em quedo amb una gran frase, sempre amb respecte per la ciutat en la qual estudio, jeje: “La rivalitat entre Tarragona i Reus... . Jo diria que Tarragona aprofita la influència de Reus. I que Reus... aprofita la influència de Reus”.

Aquí us deixo amb un vídeo que vaig trobar per casualitat i que m’agrada perquè ens permet presenciar moments de complicitat entre aquests dos comunicadors, que em recorden als que vam poder veure en directe.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5830244989835700347



Si voleu escoltar el programa, aneu a http://www.cadenaser.es/ (Hoy por Hoy)

1 comentari:

Noctas ha dit...

Ahhh a mi el Bonafuente m'encanta. El seu humor és impecable,una trituradora andante jejeje. El Francino el desconec en radio perquè més aviat escolto altres cadenes, però celebro que aprenguessis d'aquests dos monstres de la comunicació..saludus
Pd: Procedeixo a linkar-te si no et molesta.