diumenge, 28 de setembre del 2008

INAUGURACIÓ


Inauguració. Un títol potser poc original, però adient a l'estrena d'aquest blog.


És curiós; fa temps que em plantejava obrir un blog. En realitat, vaig registrar-me ja fa temps com a usuària, malgrat que mai vaig donar el pas d'obrir el blog.


I de què anirà aquest blog? La veritat és que és una iniciativa del professor de Disseny Multimèdia, tot i que el meu objectiu serà el d'aprofitar-la per donar-vos a conèixer la meva opinió sobre coses que m'impacten o què formen part de la meva vida.


Per què aquest nom? Per què artis-art? Doncs perquè em sento molt lligada al món artístic en les seves diferents vessants i que no us estranyi que molts dels meus posts vagin dedicats a aquest món (cinema, literatura, música, dansa..., art en general!). Artis significa art en llatí i és el nom de la companyia de dansa a la qual pertanyo. L'actualitat segur que també motivarà algun que altre article escrit... així practico!


Finalment: "El risc és la manera d'aprendre"


Aquestes paraules les pronunciava Sylvie Guillem, una de les millors ballarines dels segles XX i XXI.

Il·lustren també una manera de pensar i de fer. Defensen la iniciativa que un ha de tenir per tirar endavant, per donar un pas més, travessar el què ja està fet, avançar... . Defensen aquella cosa visionària pròpia dels genis, aquell trencament que va motivar l'aparició de les millors obres de la història de la humanitat... .



I m'estic allargant massa! Això és tot per avui!


Sabreu més de mi en els propers dies!


carlota


PS: per començar una imatge de sylvie guillem.